Spring naar inhoud

STARFIGHTERS WEEKEND TER AFSLUITING

mei 20, 2012

ZIE OOK: http://www.omroepwest.nl/nieuws/harry-vanda-weer-even-terug-den-haag
Ter afsluiting van “Starfighters Weekend” mag niet onvermeld blijven, dat er tussen al die fantastische gasten die zondagmiddag in De Zwarte Ruiter aanwezig waren, drie personen zaten, die wel heel bijzonder waren. John van den Berg is de oudste zoon van Hans, die in Nederland woont en zijn vader dus niet zo heel vaak ziet. En al helemaal niet zien spelen. Voor hem was het de eerste keer, dat hij zijn vader LIVE zag spelen en dat had hij voor geen goud willen missen. Ook de opvolger van Hans, als sologitarist van The Starfighters, JOHN JORDAAN, gaf zondag acte de présence en werd door zijn oude bandleden extra in het zonnetje gezet. John had ook nog zijn 86-jarige moeder meegenomen: nog steeds een geweldig krasse dame, die nog altijd een plekje in mijn hart heeft, niet alleen omdat zij de jongens van de band als haar eigen kroost zag, maar ook, omdat zij destijds een prachtig goudbrokaat jasje voor mij had gemaakt, waarmee ik me op het podium pas echt een artiest voelde. Jammer dat ik dat niet meer heb.

From → Uncategorized

Geef een reactie

Plaats een reactie